Kamil Kielbowicz (MURIN) – Grafik / Designer

Branding I 2023

Thrill Wheels

Tworzenie brandingu dla marki „Thrill Wheels” opartej na minimalistycznym wyglądzie oraz połączeniu czerni i bieli to podejście, które podkreśla elegancję, nowoczesność i ekskluzywność marki.

Logo

Logo marki „Thrill Wheels” przedstawia koło umieszczone wewnątrz kwadratu, zapewniając dynamiczny i wyraźny efekt. To nieprzypadkowe ustawienie, gdzie koło jest celowo przedstawione tylko częściowo, co podkreśla dynamikę i ruch.

Zastosowanie kwadratu otaczającego część koła symbolizuje stabilność i porządek, kontrastując z ideą ruchu i ekscytacji. Logo wyraża zrównoważoną kombinację pomiędzy solidnością i niepowtarzalnym doznaniem szybkości, które oferuje marka.

Webdesign

Minimalistyczny design ma na celu skupienie uwagi użytkownika na głównym celu wizyty na stronie – szybkim i łatwym znalezieniu interesującego samochodu do wynajęcia.